Ферари с нов дизайн на болида от ГП на Япония

Промяната е свързана с инициатива на Philip Morris

03 Октомври 2018

Ферари с нов дизайн на болида от ГП на Япония
Ферари ще представят нов дизайн на болидите си утре преди старта на състезателния уикенд за Гран При на Япония. Той ще се задържи до края на сезон 2018. Промените са свързани с нова инициатива между отбора и основния спонсор Philip Morris International. Цигарената компания работи със Скудерия от приблизително 40 години, но присъствието на марката на болида е доста ограничено в последните години заради забраната на цигарени реклами на болидите във Формула 1 от 2007 г.

Все още не е ясно до каква степен ще бъдат ребрандирани болидите, но Autosport твърди, че новите реклами ще бъдат на трите ключови места от болида – над двигателя, на носа и на задното крило.

Въпреки че новият дизайн е свързан с Philip Morris, на болида няма да бъдат промотирани каквито и да било марки и продукти на компанията. Вместо това новите цветови елементи ще отбележат промяната в дейностите на бизнеса и по-точно в областта на науката, технологиите и иновациите.

По-рано тази година Philip Morris удължи партньорството си с Ферари до 2021 година.
Прочетена 8135

Видео

Анкета

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?