Ферари може да имат проблеми в Австралия заради Филип Морис

Логото на спонсора може би нарушава антитютюневите разпоредби в страната

08 Февруари 2019

Ферари може да имат проблеми в Австралия заради Филип Морис

Отборът на Ферари може да се окаже в нарушение на забраната за реклама на тютюневи изделия и марки в Австралия, заради партньорството си с гиганта Филип Морис. Само месец и малко остава до старта на сезона в Мелбърн, а австралийските власти са започнали разследване срещу логото на Mission Winnow (Мисия Спечели сега). По принцип то не рекламира конкретен продукт, но твърде много напомня на всеизвестното лого на цигарите Марлборо.

Още от появата на въпросната емблема върху болидите и пилотските екипи на Ферари миналата година се появиха съмнения, дали тази нова комбинация на бяло и червено не е опит да се заобиколят правилата. От 2007 насам е забранено да се промотират цигари и цигарени марки, а Скудерия скъсаха с брандирането на Марлборо чак през 2011.

В Маранело, обаче, имат силна връзка от десетилетия с компанията собственик на Марлборо – Филип Морис. Благодарение на изобретателно търсени решения, феновете все още асоциират Ферари с червено-белия дизайн на цигарите. От тютюневата компания излязоха със становище, че партньорството между отбора и фирмата е глобално и се менажира извън Австралия. Засега, обаче, не е ясно дали това ще позволи на Черните кончета да излязат на "Албърт парк" с логото на Mission Winnow.

Прочетена 9394

Видео

Анкета

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?