Рейсинг Пойнт с нов спонсор, но пак в розово

Новото име на отбора е Спорт Песа Рейсинг Пойнт Ф1

13 Февруари 2019

Рейсинг Пойнт с нов спонсор, но пак в розово

Рейсинг Пойнт представиха новия дизайн на болида за 2019, който отново е розов, въпреки че има нов спонсор. Пълното име на отбора вече е Спорт Песа Рейсинг Пойнт Ф1. Спорт Песа е компания за онлайн залагания. На премиерата в Торонто от тима заявиха целта си – да бъдат четвърти в предстоящия шампионат, а всичко по-малко, ще бъде разочароващо.

Серхио Перес, който ще се състезава за шести пореден сезон с бившата Форс Индия е оптимист, че 2019 ще бъде успешна година за тях. Промо видеото завършва с екипа на тима и думите "Готови сме".

За първи път се прави премиера на Ф1 болид в Канада, което се дължи на много сериозната инвестиция на фонда, ръководен от бащата на Ланс Строл – Лорънс Строл. Шефът на Рейсинг Пойнт Гюнтер Щайнер обяви, че новото финансиране буквално им е развързало ръцете да покажат какво наистина могат. "Започва не нова глава, а направо нова книга от историята на отбора" обобщи той.

Прочетена 4919

Видео

Анкета

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?